Jesteś tu pierwszy raz? Wstęp do RFiD - poradnik dla początkującego

Antena RFID AN440

Antena RFID AN440

Antena RFID UHF Zebra AN440 umożliwia zarówno pracę monostatyczną i biostatyczną poprzez zastosowanie dwóch niezależnych anten o polaryzacji kołowej (jedna prawoskrętna, druga lewoskrętna). Umożliwia to skuteczne wykrywanie tagów RFID przy użyciu pojedynczego panelu anteny.

Niewielkie rozmiary anteny pozwalają na umieszczenie jej np. na półkach sklepowych, dzięki czemu takie procesy jak automatyczna inwentaryzacja czy monitorowanie asortymentu na półkach staje się proste i szybkie. Odporna na promieniowanie UV, uszczelniona obudowa, możliwość montażu do ściany oraz niewielkie rozmiary pozwalają na zastosowanie anteny zarówno w miejscach bezpośredniego kontaktu z klientem jak i w przemyśle.

Przykładowe zastosowania:

• transport,
• produkcja,
• handel,
• logistyka,
• ochrona zdrowia,
• system monitorowania personelu

Specyfikacja

  • Standard RFID UHF (EPC 1, GEN 2)
  • Częstotliwość 865 – 868 MHz (EU)
  • Zysk anteny 6 dbi
  • Wymiary 575.1 mm x 259.1 mm x 33.52 mm
  • Producent Zebra

Masz pytania? Napisz do nas

    Zamknij

    Potrzebujesz pomocy?
    Chcesz poznać szczegóły współpracy?

    Zostaw swój numer telefonu, a nasz pracownik zadzwoni do Ciebie w ciągu kilkunastu minut.

      Zadzwonimy do Ciebie w możliwie najkrótszym czasie w godzinach pracy od 900 do 1700 w dni robocze.

      Administratorem danych, które tu wpisujesz będziemy My, czyli Haxon S.A. Dane będą przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług. Podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora.

      Masz m.in. prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia oraz zgłoszenia sprzeciwu na marketing produktów i usług Administratora, jak również skorzystać z innych praw opisanych szczegółowo w polityce prywatności. Odbiorcami Twoich danych czyli podmiotami, którym będziemy mogli przekazać Twoje dane zgodnie z obowiązującym prawem będą podmioty pomagające Nam w działaniach związanych z opisanym wyżej marketingiem bezpośrednim produktów i usług własnych oraz inne podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.