Tag pralniczy FT-401-ST Datamars

Tag pralniczy FT-401-ST Datamars

Tag RFID Datamars to znacznik służący do znakowania odzieży, ręczników, pościeli czy innych tekstyliów. Zastosowanie specjalnie zaprojektowanych chipów oraz dedykowanego systemu RFID umożliwia znaczne usprawnienie pracy, oszczędzając czas i pieniądze. Główne zastosowania techniki RFID:

  • znakowanie ręczników, szlafroków, pościeli, odzieży w hotelach, centrach SPA czy pensjonatach
  • kontrola wydań i zwrotów z pralni w szpitalach
  • etykietowanie odzieży roboczej w zakładach przemysłowych co pozwala na nadzorować pralnie i zwrot odzieży do szafek pracowniczych
  • automatyczne rozliczanie asortymentu klienta w pralniach przemysłowych

Tagi RFID Datamars Novo cechują się dużą wytrzymałością. Są odporne na ok 200 cykli prania lub 3 lata od daty pierwszego użycia oraz na chemikalia powszechnie stosowane w pralniach Jednorazowe znakowanie wystarczy na cały cykl użytkowania przedmiotu.

Tagi można stosować również w innych branżach.

Specyfikacja

  • Częstotliwość 860 – 960 MHz
  • Rozmiar 70 x I0 x I.3 mm
  • Rozmiar pamięci 96 lub I28 bitów

Masz pytania? Napisz do nas

    Zamknij

    Potrzebujesz pomocy?
    Chcesz poznać szczegóły współpracy?

    Zostaw swój numer telefonu, a nasz pracownik zadzwoni do Ciebie w ciągu kilkunastu minut.

      Zadzwonimy do Ciebie w możliwie najkrótszym czasie w godzinach pracy od 900 do 1700 w dni robocze.

      Administratorem danych, które tu wpisujesz będziemy My, czyli Haxon S.A. Dane będą przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług. Podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora.

      Masz m.in. prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia oraz zgłoszenia sprzeciwu na marketing produktów i usług Administratora, jak również skorzystać z innych praw opisanych szczegółowo w polityce prywatności. Odbiorcami Twoich danych czyli podmiotami, którym będziemy mogli przekazać Twoje dane zgodnie z obowiązującym prawem będą podmioty pomagające Nam w działaniach związanych z opisanym wyżej marketingiem bezpośrednim produktów i usług własnych oraz inne podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.