Jesteś tu pierwszy raz? Wstęp do RFiD - poradnik dla początkującego

Kontrola łańcuchu dostaw z RFID

W branży winiarskiej jest coraz większe zapotrzebowanie na kontrole łańcuchu dostaw.

Świadomość konsumentów wobec produkty, które kupują rośnie i tak jak zapotrzebowanie na szczegółowe informacje na temat całości proces produkcji wina.

Od najmniejszego winogrona, aż po gotowe butelki łańcuch dostaw musi być kontrolowany. Winiarze, aby spełnić oczekiwania klientów, muszą szukać nowych rozwiązań.

Winiarnia Ca 'del Bosco posiada jedną z najnowocześniejszych i zaawansowanych piwnic we Włoszech, a sama winiarnia słynie z wyjątkowych win. Ca 'del Bosco zrozumiało, że aby sprostać wymaganiom rynku, musi udoskonalić własny przepływ operacyjny.

Głównym celem projektu było wdrożenie systemu do automatycznego śledzenia całego procesu produkcji oraz identyfikacji w łańcuchu dostaw.

Rozwiązanie śledzi określone operacje podczas procesu produkcji wina, począwszy od rejestracji winnic w systemie. Winiarz może prześledzić odmiany winogron do pierwotnej winnicy. Wewnątrz magazynu, załadunek jest uproszczony dzięki zastosowaniu palet oznaczonych tagami RFID które identyfikują i rejestrują palety w środku namiotu.

Są to podstawowe cechy, które wspierają klienta w trakcie złożonego procesu, na dokładny dobór różnych moszczów i rodzajów win które przepis wymaga. W zależności od produktu końcowego, wina są przenoszone do różnych kontenerów, śledzone i identyfikowane etykietami RFID. W fazie etykietowania, poprzez serializacje, butelce nadawany jest unikalny identyfikator umożliwiający jej identyfikowalność poza piwnicą, poprzez łańcuch dostaw i na rynku, ułatwiając operacje logistyczne.

Dzięki ulepszeniom technologicznym RFID Ca 'del Bosco winnicy udało się przezwyciężyć wszystkie początkowe wyzwania i poprawić ogólną wydajność, dokładność i kontrolę w cały łańcuch dostaw:

  • Usprawnienie procesu produkcyjnego
  • Śledzenie produktu w całym procesie produkcyjnym
  • Kontrolowanie i rejestrowanie wyników analizy oraz kontroli jakości
  • Kontrolowanie szarej strefy
  • Ochrona znaku towarowego przed podróbkami
  • Zagwarantowanie klientowi wiarygodności
Przeczytaj pozostałe artykuły Może zainteresuje Cię również
Zamknij

Potrzebujesz pomocy?
Chcesz poznać szczegóły współpracy?

Zostaw swój numer telefonu, a nasz pracownik zadzwoni do Ciebie w ciągu kilkunastu minut.

    Zadzwonimy do Ciebie w możliwie najkrótszym czasie w godzinach pracy od 900 do 1700 w dni robocze.

    Administratorem danych, które tu wpisujesz będziemy My, czyli Haxon S.A. Dane będą przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług. Podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora.

    Masz m.in. prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia oraz zgłoszenia sprzeciwu na marketing produktów i usług Administratora, jak również skorzystać z innych praw opisanych szczegółowo w polityce prywatności. Odbiorcami Twoich danych czyli podmiotami, którym będziemy mogli przekazać Twoje dane zgodnie z obowiązującym prawem będą podmioty pomagające Nam w działaniach związanych z opisanym wyżej marketingiem bezpośrednim produktów i usług własnych oraz inne podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.