Czym jest Bramka RFID

Bramka RFID

Bramka RFID.

Jednym z bardzo istotnych elementów systemów wykorzystujących technikę RFID jest bramka zwana bramką RFID.

W skład bramki wchodzą anteny, stacjonarny czytnik RFID oraz komputer sterujący urządzeniem.

Zaprojektowana przez nasz dział techniczny bramka składa się z 4 anten o zysku 9dBi, stacjonarnego czytnika ZEBRA FX 9500 oraz panelowego komputera z dotykowym wyświetlaczem ułatwiającym sterowanie bramką.

Wszystkie te elementy umieściliśmy w estetycznej i ergonomicznej obudowie zaprojektowanej przez firmę specjalizującej się we wzornictwie przemysłowym.

Konstrukcja bramki oraz rozmieszczenie anten ma na celu odczytywanie z maksymalną dokładnością dużej ilości tagów w możliwie najkrótszym czasie.

Przedstawiona na grafice bramka o konstrukcji dedykowanej do odczytu danych z tagów umieszczonych w wózkach pralniczych pozwala na odczytywanie danych o 400-450 tagach w czasie nie dłuższym niż 20 s, a błąd odczytu kształtuje się poniżej 1%.

Oprócz urządzeń dedykowanych systemom pralniczym, mamy również doświadczenia w konstruowaniu bramek RFID umożliwiających odczyt danych z tagów przemieszczających się przez bramy magazynowych, doki załadunkowe, na transporterach rolkowych lub taśmowych. Dzięki dedykowanym konstrukcjom bramek RFID można odczytywać dane z tagów przewożonych na paletach zarówno wózkami paletowymi jak i widłowymi. Można także odczytywać dane z tagów przemieszczających po automatycznych liniach produkcyjnych lub załadunkowych.

Nasza aplikacje dedykowane do obsługi bramek RFID umożliwiają odczyt danych z tagów zarówno w trybie ciągłym (z automatycznym zapisem danych), jak i w trybie uruchamiania bramki przez operatora tylko na czas odczytu i zapisu danych o określonej partii tagów.

 

Przeczytaj również

KODY KRESKOWE kontra RFID: Porównanie zalet i wad

KODY KRESKOWE kontra RFID: Porównanie zalet i wad

Podczas gdy producenci stosują obecnie dwie formy automatycznego gromadzenia danych: kody kreskowe i systemy RFID; istnieje wiele szumu co do tego, czy RFID przejmie kod kreskowy. Jedna metoda zbierania danych nie jest zasadniczo lepsza od drugiej; oba zawierają informacje o produkcie, jednak oba znacznie się różnią. Kod kreskowy Kod kreskowy to wizualna reprezentacja danych, która […]

RFID w retail/handlu detalicznym na przykładzie LPP

RFID w retail/handlu detalicznym na przykładzie LPP

  LPP swoją przygodę z hardtagami zaczęła od transponderów EAS do ochrony handlu detalicznego. Teraz te tagi działają w EAS/UHF. W centrach logistycznych w Gdańsku i Moskwie umieszczono dziesięć tunelów RFID do kodowania i rejestrowania dostaw i wydań do konkretnych sklepów. W samych sklepach wykorzystuje się od 4 do 15 urządzeń mobilnych RFID w zależności […]

Kessaris – rozwiązanie RFID do inwentaryzacji i lokalizacji artykułów

Kessaris – rozwiązanie RFID do inwentaryzacji i lokalizacji artykułów

  Sprzedawca dóbr luksusowych Kessaris oferuje około 10 000 różnych biżuterii i artykułów luksusowych w każdym z ośmiu sklepów – a ceny wynoszące nawet 5000 euro lub więcej nie są wśród nich rzadkością. Głównym celem optymalizacji opartej na technologii jest stworzenie środowiska, które daje bezpieczeństwo i kontrolę dla firmy, pracowników i klientów.   Dla Kessaris […]

Masz pytania? Napisz do nas

    Zamknij

    Potrzebujesz pomocy?
    Chcesz poznać szczegóły współpracy?

    Zostaw swój numer telefonu, a nasz pracownik zadzwoni do Ciebie w ciągu kilkunastu minut.

      Zadzwonimy do Ciebie w możliwie najkrótszym czasie w godzinach pracy od 900 do 1700 w dni robocze.

      Administratorem danych, które tu wpisujesz będziemy My, czyli Haxon S.A. Dane będą przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług. Podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora.

      Masz m.in. prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia oraz zgłoszenia sprzeciwu na marketing produktów i usług Administratora, jak również skorzystać z innych praw opisanych szczegółowo w polityce prywatności. Odbiorcami Twoich danych czyli podmiotami, którym będziemy mogli przekazać Twoje dane zgodnie z obowiązującym prawem będą podmioty pomagające Nam w działaniach związanych z opisanym wyżej marketingiem bezpośrednim produktów i usług własnych oraz inne podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.