Jesteś tu pierwszy raz? Wstęp do RFiD - poradnik dla początkującego
Jesteś tu pierwszy raz? Wstęp do RFiD - poradnik dla początkującego
Jak myślisz? Gdybyś dostał narzędzie które zwiększyło by wydajność Twojej pralni o 20 % oraz zmniejszyło ilość reklamacji praktycznie do zera to jak bardzo zmieniłoby to Twój biznes?
Coraz więcej pralni interesuje się wdrożeniem systemu RFID, gdyż dostrzegają jak wiele problemów stwarza rozliczanie usługi pralniczej oraz możliwości jakie daje system RFID. Dzięki nam możesz wyeliminować liczenie ręczne, zmniejszyć ilość reklamacji dzięki czemu Twoi pracownicy będą mogli skupić się na innych zadaniach i zwiększyć wydajność całej pralni.
Szybciej odnajdziesz rzeczy leasingowe lub klienta co pozwoli na zwiększenie wydajności pralni i efektywności pracowników oraz kontroli nad zakładem, ponieważ dane z ochipowanych rzeczy będziesz mógł sczytać w kilka sekund
Jeśli jesteś pralnią która pierze tekstylia dla hoteli czy szpitali lub też leasingujesz swoje tekstylia do wyżej wymienionych jednostek i dotyczy Cię którykolwiek z tych problemów:
Możemy Ci pomóc
Jeśli chcesz:
To umów się na rozmowę z naszym przedstawicielem.
Możesz jednak zostać przy tym co masz i działać tak ja do tej pory, a wtedy
Nie musisz wszystkiego ochipowywać od razu – na początek wystarczy jeden klient, a potem gdy się przekonasz będziesz mógł zaproponować to innym lub zacząć chipować Twoją odzież leasingową.
Oferujemy tanie, abonamentowe rozwiązanie, pobieramy za nasze usługi abonament, a w zamian za to dostajesz od nas wsparcie techniczne, niezbędne aktualizacje oraz nie inwestujesz w infrastrukturę, a sama taka inwestycja przewyższa kilkuletni abonament.
Nawet jeśli jesteś małą pralnią i nie ma u Ciebie wiele miejsca, RFID jest dla Ciebie. Dostosujemy wdrożenie do Twojej pralni. Nawet jeśli masz mały tonaż prania, to tym bardziej warto kontrolować co się dzieje z tekstyliami.
Oczywiście możesz twierdzić, że u Ciebie wszystko się zgadza. Wielu naszych klientów też tak twierdziło, lecz po wdrożeniu naszego rozwiązania zobaczyli, że jednak nie jest tak jak uważali do tej pory
Może RFID nie sprawdziło się u Ciebie? My nie odpowiadamy za rozwiązania naszej konkurencji, posiadamy ponad 40 zadowolonych obiektów pralniczych u których nasze rozwiązania się sprawdziły.
Jeśli jednak stwierdzisz, że RFID jest dla Ciebie to zadasz sobie pytanie, czemu akurat my?
Jako firma HAXON wdrożyliśmy usługę rozliczania usług pralniczych z RFID w ponad 40 obiektach.
Specjalizujemy się w systemach RFID, a w szczególności w branży pralniczej. Wiedza i doświadczenie jakie zdobyliśmy pozwoli nam z powodzeniem wdrożyć w Twojej pralni system RFID. Udzielamy fachowego wsparcia oraz doradztwa przez cały okres trwania umowy.
Jeśli nadal jesteś sceptyczny do tego rozwiązania, możemy przeprowadzić testy. Ochipuj partie swojej pościeli, a my wypożyczymy Ci sprzęt oraz damy darmowy dostęp do systemu. Po okresie testowym podejmiesz decyzję czy to rozwiązanie dla Ciebie, czy jednak to co masz obecnie Ci wystarcza.
Zadzwoń lub napisz już dziś do naszego przedstawiciela by umówić się na rozmowę.
Teraźniejszość
Nie wykorzystujesz w swojej firmie technologii RFID, a więc jesteś skazany na:
Przyszłość
Wdrażając system bazujący na technologii RFID zwiększasz konkurencyjność swojej Firmy poprzez:
Potrzebujesz pomocy?
Chcesz poznać szczegóły współpracy?
Zostaw swój numer telefonu, a nasz pracownik zadzwoni do Ciebie w ciągu kilkunastu minut.
Zadzwonimy do Ciebie w możliwie najkrótszym czasie w godzinach pracy od 900 do 1700 w dni robocze.
Administratorem danych, które tu wpisujesz będziemy My, czyli Haxon S.A. Dane będą przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług. Podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora.
Masz m.in. prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia oraz zgłoszenia sprzeciwu na marketing produktów i usług Administratora, jak również skorzystać z innych praw opisanych szczegółowo w polityce prywatności. Odbiorcami Twoich danych czyli podmiotami, którym będziemy mogli przekazać Twoje dane zgodnie z obowiązującym prawem będą podmioty pomagające Nam w działaniach związanych z opisanym wyżej marketingiem bezpośrednim produktów i usług własnych oraz inne podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.