Jesteś tu pierwszy raz? Wstęp do RFiD - poradnik dla początkującego

Jak wykorzystać technologię RFID w Handlu?

Technologia RFID pozwala (radio frequency identification) na większą wykrywalność kradzieży, eliminacje długiego oczekiwania w kolejce zakupowej oraz zwiększa prawdopodobieństwo sfinalizowania transakcji. W branży handlowej, rozwiązania dotyczące automatycznej identyfikacji poprzez wykorzystanie fal radiowych eliminują nadmierną potrzebę angażowania pracownika sklepu oraz zapewniają wyższe zyski przedsiębiorstw handlowych.

Każdy produkt jest wyposażony w tag RFID. Czytnik RFID wraz z antenami jest zwykle instalowany w punkcie wejścia-wyjścia z magazynu lub na poszczególnych etapach. Czytnik rejestruje produkt z tagiem RFID za pomocą fali radiowej (bez kontaktu optycznego, przez przeszkody, z kilku metrów) i na bieżąco aktualizuje dane na temat przemieszczania się obiektu w systemie informatycznym magazynu.

System RFID w handlu działa podobnie po drugiej stronie cyklu logistycznego. Przyspiesza system zarządzania dostawami. Pomaga w dokładnym doborze produktu do dalszego procesu dystrybucji. Czytnik RFID zainstalowany w punktach wejścia-wyjścia rejestruje poprzez odczyt danych z towarów zawierających etykiety RFID z etykiet RFID, które wyszły z magazynu, a informacje te są aktualizowane w czasie rzeczywistym na komputerze magazynu.

Na samym końcu, w sklepie mamy możliwość zautomatyzowania sprzedaży czy przyspieszenia inwentaryzacji nawet w trybie ciągłym. Wykorzystanie kasy RFID zmienia na korzyść, szybkość obsługi klientadzięki użyciu technologii RFID w handlu, czytników RFID oraz odpowiednich etykiet RFID.

Technologia RFID pozwala na zdalny odczyt danych, a dzięki temu odnalezienie rzeczywistej lokalizacji produktu.

Jak wykorzystać technologię RFID Handel – jak zacząć?

Aby rozpocząć współpracę przy wdrożeniu systemu RFID w handlu nasi pracownicy muszą poznać działalność operacyjną Państwa firmy. Chcemy zrozumieć problem, poznać środowisko w jakim mamy pracować oraz przewidzieć wszystkie nietypowe wydarzenia którą mogą zaistnieć już w trakcie użytkowania RFID.

Z tego powodu współpracę przy wdrożeniu systemu RFID rozpoczynamy od bezpłatnego audytu online. Pozwala nam on zrozumieć środowisko klienta oraz dobrać wstępne rozwiązanie, które będziemy mogli wycenić oraz przetestować. Gdy klient wyrazi zgodę przeprowadzamy testy w jego środowisku, a po testach aktualizujemy założenia systemu RFID.

Na etapie bezpłatnej konsultacji jesteśmy już wstanie stwierdzić czy RFID nadaje się na rozwiązanie Twojego problemu lub nie.

Chcesz ulepszyć swoją firmę? Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy możemy pomóc Ci usprawnić procesy w Twojej firmie.

    Zadzwonimy do Ciebie w możliwie najkrótszym czasie w godzinach pracy od 900 do 1700 w dni robocze.

    Jakie korzyści przynosi Technologia RFID Handel:

    Automatyzacja procesów – przyspieszymy obieg materiałów i produktów, natychmiastowe uzyskanie informacji odnośnie parametrów produktu, nawet w trudno dostępnych miejscach

    Kompletowanie i wydawanie towarów– zmniejszymy ilość pomyłek oraz wydajność procesu

    Widoczność towarów w czasie rzeczywistym – dokładna informacja o rzeczywistej lokalizacji produktu, efektywne śledzenie ścieżki towarów jak i dane odnośnie ilości towaru

    Pomoc w szybkiej Inwentaryzacji i dokładnym lokalizowaniu produktów – skrócimy inwentaryzację za pomocą RFID nawet o 90 % czasu oraz prawidłowe przeliczenie zasobów dzięki automatycznej identyfikacji

    Wsparcie kierowników magazynu w strategicznym planowaniu lokalizacji produktów – dzięki danym w czasie rzeczywistym która zapełniają się same, bez ingerencji człowieka

    Uproszczenie całego procesu zarządzania łańcuchem dostaw poprzez eliminację błędów w skanowaniu – pozbywamy się tzw. błędów ludzkich

    Optymalizacja procesów sprzedażowych – sprzedawcy detaliczni mogą sprzedać więcej i szybciej

    Łatwiejsze zarządzanie stanami magazynowymi – technologia RFID to następca kodów kreskowych.

    Dlaczego Warto skorzystać z RFID w handlu z HAXON?

    Ponad 7 lat doświadczenia w RFID

    Ponad 100 zrealizowanych projektów RFID w Polsce

    Partner Zebra RFID

    Współpraca z polskimi i zagranicznymi producentami sprzętu RFID

    Kompleksowa usługa integracji RFID od etykiety i drukarki po Bramkę RFID wyjazdową

    Technologia RFID w handlu – jakie koszty?

    Koszty naszych usług są skalkulowane tak, aby były rentowne nawet dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wśród naszych klientów znajdują się nawet kilkunastoosobowe firmy, które dzięki tej usłudze, już na wczesnym etapie rozwoju firmy, w sposób świadomy budują jej przewagę operacyjną. Jeżeli chcesz poznać koszty systemu RFID w handlu w swojej firmie, zamów darmową konsultację.

    Sprawdź także, od czego zależy cena RFID.

    Chcesz ulepszyć swoją firmę? Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy możemy pomóc Ci usprawnić procesy w Twojej firmie.

      Zadzwonimy do Ciebie w możliwie najkrótszym czasie w godzinach pracy od 900 do 1700 w dni robocze.

      Firmowy blog Powiązane artykuły

      Lake Hill Hotel & Spa logo
      Dolnośląskiej Centrm Chorób Płuc logo
      Hostel Kapsuła logo
      Szpital Uniwersytecki w Krakowie logo
      Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski logo
      Technologia, która zmienia
      wszystko

      Teraźniejszość

      Nie wykorzystujesz w swojej firmie technologii RFID, a więc jesteś skazany na:

      • liczenie ręczne zasobów firmy przez pracowników
      • brak fizycznej kontroli nad zasobami / zapasami klienta
      • brak aktualnych i wiarygodnych informacji o zasobach firmy
      • długi i kosztowny proces inwentaryzacji

      Przyszłość

      Wdrażając system bazujący na technologii RFID zwiększasz konkurencyjność swojej Firmy poprzez:

      • automatyzację procesów liczenia zasobów
      • posiadanie aktualnych informacji o lokalizacji zasobów
      • posiadanie aktualnych informacji o użytkowanych zasobach
      • skrócenie czasu inwentaryzacji nawet o 90%
      Zamknij

      Potrzebujesz pomocy?
      Chcesz poznać szczegóły współpracy?

      Zostaw swój numer telefonu, a nasz pracownik zadzwoni do Ciebie w ciągu kilkunastu minut.

        Zadzwonimy do Ciebie w możliwie najkrótszym czasie w godzinach pracy od 900 do 1700 w dni robocze.

        Administratorem danych, które tu wpisujesz będziemy My, czyli Haxon S.A. Dane będą przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług. Podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora.

        Masz m.in. prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia oraz zgłoszenia sprzeciwu na marketing produktów i usług Administratora, jak również skorzystać z innych praw opisanych szczegółowo w polityce prywatności. Odbiorcami Twoich danych czyli podmiotami, którym będziemy mogli przekazać Twoje dane zgodnie z obowiązującym prawem będą podmioty pomagające Nam w działaniach związanych z opisanym wyżej marketingiem bezpośrednim produktów i usług własnych oraz inne podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.